Monday, October 15, 2007

Hari Raya Aidilfitri

http://web.utm.my/kolejperdana/images/stories/imageraya01.jpgKetupat!!!!

[Blog entry ni mungkin ade banyak kesalahan. Maaf ya. Dah lama tak guna Bahasa Melayu Malaysia. Rasanya aku patut baca suratkhabar online Melayu tiap2 hari. Tapi tak cukup masa lah! ]

Aku rasa sekarang dah terlewat, tapi aku ingin jugak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada sahabat2 Muslim aku di mana jua kamu berada! Maaf Zahir dan Batin.

Oleh sebab sekarang kat luar negara, takde peluang untuk menikmati suasana Hari Raya serta makanan dan kuih muih Melayu yang aku suuuuuka sangat. Nasib baik aku dapat jugak makan nasi lemak kat Seri Gading sebelum berlepas ke sini. Anyway, hari tu aku sedang melayari laman2 web dan tiba2 teringat pulak lagu Hari Raya. Lalu carilah aku lagu2 tu kat youtube:

"Suasana Hari Raya" oleh Sharifah Aini (waktu dia buat MTV nih belum gemuk sangat)


"Selamat Hari Raya" oleh Saloma


"Seloka Hari Raya" duet Siti dengan Apek (seorang pelakon dari Senario)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home